نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3388
-
الف
+

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

«رضا رویگری» از این که کسی به او پیشنهاد بازیگری نمی دهد ابراز گله مندی کرد.

«رضا رویگری» از این که کسی به او پیشنهاد بازیگری نمی دهد ابراز گله مندی کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «رضا رویگری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با بیان این که کسی به او پیشنهاد بازیگری نمی دهد گفت که باید کرایه خانه پرداخت کند اما پول ندارد. 

«رضا رویگری» یکی از چهره‌های مهم عرصه بازیگری ایران است که در سال‌های اخیر در سریال «مختارنامه» ساخته «داود میرباقری» هم ایفای نقش داشته است.

وی با اشاره به این که حال جسمی و روحی مناسبی دارد ، گفت : خدا را شکر هم اکنون حالم بسیار خوب است اما کسی به من کار جدیدی نمی دهد. 
 

«رویگری» در پیوند با همین موضوع با اشاره به این که یک فلم کوتاه 50 دقیقه ای به نام «تنهایی» ساخته ، گفت : این فلم را برای اشتراک در جشنواره های خارجی ساختم که البته یک نمایش خصوصی هم خواهد داشت ، بسیار دوست دارم روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه و منتقدان بیایند و تماشا کنند.

 بازیگر سریال ملکوت در پاسخ به این سوال که چرا در تلویزیون بازی نمی کنید ، گفت: آن قدر بازیگران مختلف آمده‌اند که فضایی به دیگران نمی‌دهن ، من همیشه در خانه هستم و از چیزی خبر ندارم اما آن هایی که بیرون هستند و می‌توانند به مکان های مختلف بروند ، دست‌شان به چیزی می‌رسد.

این بازیگر ایرانی ادامه داد: من متاسفانه کار ندارم و کرایه خانه باید بدهم اما پولی ندارم! 
 
وی با ابراز گله مندی از این که در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر هیچ کس از او دعوت نکرد ، گفت : مدیران ، مسئولان و افراد اصلی باید با هنرمندان در تماس باشند ، باید ببینند کدام بازیگر بیکار است و به او کمک کنند.
 
«رضا رویگردی» با اشاره به این که در آخرین نقش آفرینی خود در فلم «زهرمار» سکانس بسیار کوتاهی حضور داشت ، گفت : مردم من را در خیابان می‌بینند و می‌گویند: «آقای رویگری چرا کار نمی‌کنید؟!» می‌خواهم از همین جا بگویم که من خیلی دوست دارم که کار بکنم ولی پیشنهادی به من نمی‌دهند. آدم می‌ماند به مردم چه بگوید! به خدا من دوست دارم بازی کنم ولی کجاست پیشنهاد؟!

رضا رویگری در فلم های پرفروش و محبوبی مانند «عقاب‌ها» (۱۳۶۳) ساخته «ساموئل خاچیکیان» و «اجاره‌نشین‌ها» (۱۳۶۵) به کارگردانی «داریوش مهرجویی» نقش آفرینی کرده است.

همچنان این بازیگر ایرانی در سریال «ملکوت» که ماه رمضان سال گذشته از آی فیلم 2 نشر شده بود نقش بازی کرده بود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر